Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usug Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsugi mieszkaca

Koordynator ds. dostępności

Drukuj

Na podstawie art.14 ust.1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020r. poz. 1062) , zarządzeniem nr 54 z 16 marca 2021r. Wójt Gminy Sanok wyznaczył do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności podinsp. Kingę Skotnicką

 


Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Sanok – Kinga Skotnicka
adres do korespondencji: ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok
tel. 13 46 56554
e-mail: edg@gminasanok.pll