Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 01.01.2021 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Gmina Sanok - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sanok
Jak to wygląda w praktyce:
Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje,
Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk "Złóż ofertę" na platformie,
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zależności od procedury. (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze przetargi na stronie https://platformazakupowa.pl.